Tuesday, August 30, 2011

Update

Hey jeg har ikke blogget paa lenge og beklager for det ! For tiden er jeg utrolig opptatt med alt . I uke dagene tlbringer jeg mest tid paa skolen og noen ganger med venner , paa trening eller kommer hjem helt utmattet ! Skolen krever mye krefter , spesielt nar jeg ikke forstaar alt de snakker om. Men jeg merker allerede at jeg forstaar mye mer for hver dag som gaar , og det er utroilg kult (muito legal)
Jeg planlegger nesten ingenting lenger , og tar alt som det kommer . Helgene hittil har vart veldig spontane og jeg har gjordt veldige mye forskjellige. Jeg bor i en veldig stor by og det er alltid noe aa gjore , denne byen har utrolig mye aa tilby! I  Belo Horizonte finner man alt fra , store utesteder , giantiske shopping sentre , cafeer ,restauranter , teatere ,kinoer , tivoli , festivaler, konserter  ++ . Jeg kommer til og komme med mer utypende innlegg om alle disse forskjellige tingene.
Her er det noen bilder av litt forskjellige ting jeg har gjordt.





Manikyr er veldig populaert her , og dette maatte jeg selvfolgelig teste ut! For bare 50 norske kr kunne jeg velge hvilken som helst farge med eller uten fake negler. Jeg tok en black and yellow , og andre gangen ville jeg vere Goldfinger.
Hjemmelengsel kommer og gaar . Aarsaker er at man ofte blir litt silten av aa ikke kunne ta del i samtaler hjemme og paa skolen , som  jeg var vandt med og gjore hjemme i Norge. Saa jeg kan ofte bare bli sittenede som et sporsmalstegn ? Bortsett fra dette kunne jeg ikke vert mer fornoyd med vertsfamilien og stedet jeg har kommet til , alle mennsekene er hyggelige og det er straalende sol hver eneste dag!
Stay tuned Josephine

No comments:

Post a Comment