Saturday, July 16, 2011

12 dager igjen

Nå er det bare tolv dager igjen , så er jeg på vei til brasil ! Jeg gleder meg helt utrolig , det blir så spennede og ikke minst deilig å være borte fra den kalde vinteren et helt år.  At jeg skal dra i det hele tatt virker helt uvirkelig, å bare dra bort fra alt man kjenner til et land man aldri har vært i. Det anbefaler jeg alle å gjøre selvom jeg ikke har gjordt det selv enda , selve spenningen før reisen er veldig gøy!
Jeg er så forvirra at jeg nesten ikke vet hva jeg skal gjøre før jeg drar , men må vel pakke. 
Noen tips om hvordan man pakker for et år ? 

I dag fikk jeg en telefon fra Kaspara (bf) helt fra Costa Rica , hun skal også på et utveksligsår og hun har akuratt ankommet verts landet sitt og er veldig spent. Det var veldig koslig at hun ringte , jeg gledet meg enda mer når jeg snakket med hun.Wææ cant wait cant wait det blir så gøy , når hun er tilbake fra costa rica fordi da er jeg også hjemme fra brasil håper jeg kan snakke spansk med hun det hadde vært epic. Hun ringer meg senere og forteller alt om hvordan møte med vertsfamilien var osv. Det kommer snart flere innlegg om hvor jeg skal til i brazil og reiseruten min. 

Stay tuned Josephine.







1 comment:

  1. Hehehe, du kommer nok ikke til å lære spansk, nei...! :D

    ReplyDelete