Sunday, July 24, 2011

22.07.11 Dagen som aldri blir glemt



Det hele virker så surealistisk ,som dratt ut fra et mareritt og det sjokkerte hele verden!
Ja nå er det altså bare 4 dager igjen til jeg folater Norge , som er i stor sorg og sjokk etter denne dagen med terror, og alt som skjedde på denne dagen. Jeg vil bare skrive et lite innlegg der jeg sender STOR kondolanse til alle som ble drept på utøya og ved bomben i Oslo.Dette er trolig noe av det verste som har skjedd i Norge som nasjon og det rammer alle , men ikke like hardt som de som har mistet sine kjære. Jeg håper og ber for alle som ble hardt skadet som ligger på ullevål og andre sykehus å kjemper for sitt liv om at de skal klare seg. Jeg håper og ber også for de som er savnet om at de skal kunne komme hjem like hele.
R.I.P. til alle liv som gikk tapt denne dagen


Stay tuned Josephine.

No comments:

Post a Comment